Fakte
Në vendet Evropiane, dëmtimet në kokë përbëjnë rreth 75% të vdekjeve të përdoruesve të motoçikletave ose biçikletave. Në vende me të ardhura më të ulëta, ky numër mund të shkojë deri në 88%.
Dëmtimet në kokë të cilat nuk rezultojnë në vdekje, mund të kenë gjithsesi impakte afatgjata.
Mbajtja e një kaske mbrojtëse mund të uli rrezikun e vdekjeve me 40% dhe lëndimet e mëdha me 70% në rast aksidenti.
Çfarë thotë ligji
- Cilido, që shkel dispozitat e nenit 169 të ligjit nr. 8378, ndëshkohet me masë administrative, me gjobë nga një mijë deri në tre mijë lekë. Kur shkeljen e kryen një pasagjer në moshë jomadhore, përgjegjësinë e mban drejtuesi i mjetit.
- Kur shkelja kryhet nga një drejtues mjeti në moshë jo madhore, në vend të masës administrative me gjobë, zbatohet bllokimi administrativ i mjetit për 30 ditë.
- Drejtuesi i motomjeteve është i detyruar të bëhet i dallueshëm në trafik në kushtet e errësirës duke mbajtur një jelek fosforeshent. Kushdo që nuk zbaton këtë detyrim ndëshkohet me masë administrative me gjobë nga një mijë deri në tre mijë lekë.